همه تخت‌های مختص بیماران کرونایی در فارس اشغال است.
کد خبر: ۹۰۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 06 October 2020

تابناک فارس به نقل زا صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر بر اثر بیماری کرونا در فارس جان باختند و تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۵ نفر شد.
دکتر علی اکبری افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۰۳ هزار تست کرونا در فارس گرفته شده که ۵۸ هزار و ۴۷۰ بیمار شناسایی شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در این مدت ۵۲ هزار و ۵۹۷ بیمار مبتلا به کروناویروس از بیمارستان‌ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند
وی گفت: ۹۱۱ بیماران مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۲ بیمار در شرایط وخیم جسمی در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
دکتر اکبری افزود: همه ظرفیت‌های پیش بینی شده برای بستری بیماران کرونایی اشغال شده است و هم اکنون با محدودیت در پذیرش بیماران مشکوک و یا مثبت قطعی مبتلا به کووید ۱۹ رو به رو هستیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم استان خواست تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، استفاده از ماسک را فراموش نکنند و در مکان‌های تجمعی نیز حضور نیابند تا این بیماری را در استان مدیریت کنیم.

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار